Helyiségbérlés

Bérelhető helyiségek a Teleki-Tisza-kastélypark történelmi épületegyüttesében

Jelenleg nincs elérhető bérelhető irodahelyiség a kastélyparkban. 

A Teleki-Tisza-kastélypark területén, négy épületben kínálunk exkluzív környezetben, díszkertre néző helyiségeket, amelyek a főútról könnyedén megközelíthetőek. Ezek az épületek a kastély történelmi épületegyütteséhez tartoztak (és tartoznak ma is), de új funkciót kaptak a komplexum részeként. Teljes körű rekonstrukción estek át, megtörtént a teljes belső és külső felújításuk is. Ahol az örökségvédelem megkívánta, eredeti állapotban, de a mai kor igényeinek megfelelően állítottuk vissza az építészeti emlékeket.

Irányadó információk a bérelhető helyiségekkel kapcsolatban

  • Bérleti díj irányár: min. nettó 4500 Ft / négyzetméter (de ha magasabb, min. nettó 12 EUR/hó/m²) (mérettől, bérelt helyiségek számától és a tevékenységtől függően) + négyzetméterre eső rezsiköltség / hó.
    • Az irodatereket berendezés nélkül, üresen adjuk át. A mosdók, teakonyhák bútorral felszereltek, használatra készek.
    • Egybefüggő terek (pl. adott teremhez tartozó, vagy kizárólagos használatra átadott folyosó) bérlése esetén a teljes négyzetméter adódik össze, hiszen ezek is kizárólagos használatba kerülnek.
    • A számlázás, szerződéskötés forint alapon, fix összegre történik, valamint az általunk kiállított számla jelenleg tárgyi adómentes (0% ÁFA tartalmú). A bérleti díj emelése évente történhet részünkről.
    • Amennyiben kizárólagos használatra lehetőség van, vagy természeténél fogva a bérelt helyiségekkel együtt adható csak ki a mosdó, vagy konyha, úgy a bérleti díjon felül plusz nettó 10.000 Ft/hó/helyiség díjat (amortizációs díj) számítunk fel.
    • Nem kizárólagos használat esetén, a bérelt helyiséghez tartozó mosdó (vagy ha az adott házban van elérhető konyha) esetében plusz nettó 6.000 Ft/hó/helyiség hozzájárulást (amortizációs díj) kérünk.
    • Kaució: két havi bérleti díj összege.
  • Rezsiszámítás: házanként külön áram-, víz- és gázmérőóra biztosított, ami alapján az elszámolás a bérelt helyiségre vetítve, méretarányosan történik. A rezsiköltséghez adódik a szemétszállítás, az internet, a tűzjelző készenléti díj (ahol ez van).
    • A bérleti díj részeként végezzük a kötelező karbantartási, ill. felülvizsgálati feladatokat, pl. porral oltók-, biztonsági fények-, menekülési útvonal jelzések-, kazánok felülvizsgálata, kertészeti munkák, stb.
    • Az adott vállalkozás egyedi, speciális igényeivel, előírásaival együtt járó költségek nem tartoznak sem a bérleti-, sem a rezsidíjba, azokat az adott vállalkozásnak külön kell megfizetnie (pl. kötelezően előírt rágcsálóírtás, egyéb felülvizsgálatok, vagy szakhatóságok díjai, igény szerinti kivonuló szolgálat díja, biztosítás, stb.).
    • Takarítási és minden egyéb szolgáltatás külön megállapodás alapján történik, nem képezik az irodabérlet részét. (Bérlőink számára a lehető legnagyobb szabadságot és legkevesebb központi kötelezettséget szeretnénk előírni.)
  • Parkolás, nyitvatartás: a bérelt helyiségek 0-24 elérhetőek, használhatóak.
    • A gépjárművel való beállás, parkolás hétköznap a nagykapun keresztül 07:00-18:00 között lehetséges, gyalogosan a kiskapukon keresztül 0-24 megközelíthető a helyiség. (A kiskapuk zárásáról – nyitásáról a bérlő gondoskodik.)
    • Díjmentes belső, állandó parkolót minden bérlő számára egyet biztosítunk (egy parkoló alatt egy személy egy telefonos sorompónyitási lehetőségét és egy gépjármű parkolását értjük). Ezen felüli parkolók (behajtási jogosultság) bérlésére nettó 2000 Ft/hó (+27% ÁFA) díjért van lehetőség.
    • A vendégparkolókat (egybefüggően max. 1,5 óra parkolási időn belül) díjmentesen biztosítjuk. A vendégeket a bérlő a saját jogosultságával, saját maga engedi be a területre és vállal értük felelősséget.
  • Irányadó, preferált tevékenységek: nevelési, oktatási, kulturális, környezetvédelmi, természetvédelmi, állatvédelmi, műemlékvédelmi, hagyományőrző, egészségvédelmi, sport, szociális, gyermek- és ifjúságvédelmi, euro-atlanti integrációs, kisebbségvédelmi területek (természetesen más tevékenységeket is befogadunk).
    • Elsősorban elenyésző, kis vendégforgalommal rendelkező, csendes tevékenységet végző bérlőket keresünk.
    • A szabályzatainkat elfogadó és különösen az Etikai Kódexünknek megfelelő vállalkozásoknak tudunk helyet biztosítani.
  • Első beköltözés: 2018. II. negyedévtől.
  • A bérlésre vonatkozó fairplay szabályzatunk:
    • A gépkocsibeállók csak munkaidőben történő parkolásra alkalmasak. A főkapu zárását megelőzően ki kell állni (P+R, vagy több napos folyamatos idejű parkolás nem engedélyezett). Parkolás kizárólag személygépkocsival, vagy motorkerékpárral lehetséges.
    • Fenntartjuk a jogot, hogy az átlagosnál nagyobb ügyfélforgalmat bonyolító (pl. óránként ötnél több vendég, vagy az átlagosnál több helyben dolgozó), vagy az átlagosnál több energiát használó (pl. rendszeres zuhanyozás, plusz fűtőkészülék-, mobilklíma, nagyteljesítményű számítógép folyamatos használata, stb.)  vállalkozások esetében plusz resziköltség hozzájárulást kérjünk, a többi bérlő által fizetendő rezsidíj kompenzációjaként.
    • A park természetesen séta, vagy a rendes ügymenethez tartozó megbeszélés céljára szabadon használható, de az üzleti célú, vagy csoportos – külön szervezett tevékenység külön megállapodás és díjfizetés tárgyát képezi (pl. szabadtéri foglalkozás, tábor, irodán kívülre tervezett üzleti fogadás).
    • A helyiségek külső nyílászáróira, falaira, területeire a műemléki környezet elvárásainak megfelelően tilos reklámanyagot elhelyezni, kihelyezni. Kizárólag egy darab kisméretű megállítótábla kihelyezése engedélyezett, nyitvatartási időn belül (előzetes jóváhagyást követően).

A helyiségek foglalását követően az értékelés során az alábbi szempontokat vesszük figyelembe (elsősorban, de nem kizárólagosan):

  1. Megajánlott bérleti díj nagysága,
  2. Bérelni kívánt helyiségek száma (egész épület/több helyiség/egy helyiség),
  3. Szerződéskötés időtartama,
  4. Tevékenység, ügyfélforgalom,
  5. Nagykovácsihoz (vagy a környező településekhez) köthető tevékenység, helyi vállalkozás, helyben lakó személy, vagy a kastély rendezvényfunkcióit kiegészítő, támogató munkakör,
  6. A vállalkozás székhelye, vagy telephelye Nagykovácsiba legyen bejelentve és helyben adózzon; valamint a vállalkozás átlátható, köztározásmentes legyen.

További információkért kérem írjon a kastely-iroda@mcssz.hu címre!

A Nagykovácsiban található irodaépületekbe elsősorban hosszútávú bérlőket várunk (minimum 1-2 év), akik tevékenységüket nyugodt és inspiráló, zöld környezetben szeretnék végezni. Az épületek felújítása során kiemelt figyelmet fordítottunk használható terek létrehozására, de figyelembe kellett vennünk az örökségvédelem előírásait is. A Magyar Cserkészszövetség fenntartja a jogot, hogy kizárólag az értékrendjével azonosulni tudó, a kastély és a Szövetség hírnevét nem sértő, átlátható vállalkozásokat fogadjon be a területre és e tekintetben önállóan, indoklás nélkül döntsön.

Az épületek mellett található kastélyépületben képzések, tréningek, rendezvények, esküvők is helyet kapnak. A kastélyban lehetőség van a tréningtermek, de akár a bálterem bérlésére, sőt az egész épület, vagy épp a park igénybevételére is. Természetesen irodabérlőink elsőbbséget élveznek a komplexum épületeinek, szolgáltatásainak használata, bérlése során. Ugyanakkor bérlőink elfogadják azt a tényt, hogy esetenként nagyobb tömeggel, vagy hanghatással kell számolniuk a kastélyban, vagy a kastélyparkban rendezett rendezvények kapcsán. Ez ritkán behajtási korlátozással, vagy egyéb, előre nem látható intézkedésekkel is jár, amelyekről természetesen igyekszünk időben tájékoztatást adni.

Tájékoztató kiadványunk innen letölthető!