Üzemeltetési koordinátor

Keressük új munkatársunkat, aki szereti a kihívásokat, és a változatos munkakörülményeket, hiszen hozzánk tartozik a Nagykovácsiban található Teleki-Tisza-kastély és 10 hektáros parkja, a szintén Nagykovácsiban lévő Sztrilich Pál Cserkészpark és 12 hektáros területe, valamint a Budapest III. kerületében a BiPi Villa és kertje és néha más helyszínek is (p. a Tömörkény utcai székház).

Amennyiben úgy gondolod, hogy tudásoddal, szakmai tapasztalatoddal és munkáddal szívesen dolgoznál velünk, akkor küldd el önéletrajzodat bérigény megjelölésével az szorad.elod@cserkeszingatlanok.hu emailcímre.

Jelentkezési határidő: 2025. május 31.
Várható kezdés: 2025. június 16-30. között (legkésőbb július 01.)

Az ideális jelölt az alábbiakhoz hasonló hozzáállással rendelkezik (néhány gondolat a munkakör kapcsán)…

  • Nyitott arra, hogy szükség esetén saját maga kicseréljen egy kiégett izzót, megjavítson egy csepegő csapot, de felismeri azt is, ha ezt a feladatot delegálva ő maga magasabb hozzáadott értékű feladatot is el tud látni ugyanazon idő alatt.
  • Szeret adminisztratív feladatokat is végezni, ugyanakkor nem ragad le a számítógép előtt, hanem örömmel végez fizikai munkákat is.
  • Számára az ügyféligények az elsők között találhatóak, hiszen tudja, hogy a bevételeinket (és így a fizetésünket is) a partnereink adják. Éppen ezért folyamatosan nyitott szemmel, a „jó gazda” szemléletével jár, és ügyel arra, hogy az ügyfeleink a lehető legjobb formájukban láthassák helyszíneinket.
  • Látja, hogy a (felesleges) kiadások csökkentik a fontos, ügyfél igényekre reflektáló fejlesztésekre szánható forrásokat, ezért minden feladatnál azt keresi, hogy hogyan lehetne a lehető leghatékonyabban, saját eszközökkel és belső erőforrásokkal megoldani az adott helyzetet.
  • Tud és akar fejlődni, szívesen ad önálló javaslatokat a munkakört illető fejlesztések kapcsán. Apró, vagy nagyobb léptékű munkákat is szívesen elvégez.
  • Szereti a változatos körülményeket, ezekhez tud és szeret is alkalmazkodni. Szélsőséges példa, de előfordulhat, hogy egy eldugult mosdót kell mostoha körülmények között helyrehozni, de az is, hogy egy szuper filmforgatásnál kell segíteni, hogy a lehulló falevelek ne okozzanak gondot.
  • Elfogadja, hogy az értékesítés és rendezvényszervezés fontos prioritás a munkánk során (hiszen ezek jelentik a bevételeinket), ezért képes az innen érkező kéréseknek alávetni magát, ezeket a területeket aktívan segíteni, szolgálni.
  • A fő rendezvény szezon nálunk a nyári időszak, télen viszont kevésbé vagyunk terheltek ilyen szempontból. Minden évszaknak megvan a maga szépsége és az ideális jelölt képest előre látni, a feladatokat ennek megfelelően (is) ütemezni.

Az ideális jelölt feladatai, a munkája során felmerülő feladatok (egy része):

  • Az általunk üzemeltetett helyszínek folyamatos monitorozása, felügyelete,
  • Problémák megelőzése/felismerése/megoldása,
  • A jogszabály, vagy egyéb módon előírt rendszeres felügyeleti, karbantartási feladatok megrendelése, ellenőrzése, számonkérése,
  • Különböző szakterületről érkező alvállalkozók megrendelése, koordinálása, munkájuk ellenőrzése,
  • Helyszínek előkészítése, illetve naprakészen tartása a folyamatosan változó rendezvény igényeknek megfelelően,
  • Kertész-gondnok munkatárssal, illetve alkalmi munkavállalókkal közös munka, ill. az ő munkájuk koordinálása, ellenőrzése,
  • Kertészeti – épületüzemeltetési, fejlesztési, felújítási munkák koordinálása, illetve azokban való közvetlen részvétel,
  • Az évszakoknak és az időjárási körülményeknek megfelelő feladatokra időben való felkészülés és ezen feladatok elvégzése,
  • Előfordulhatnak kevésbé műszaki, sokkal inkább rendezvényekkel kapcsolatos feladatok is (pl. pakolás, hálószobák előkészítése, takarítás),
  • Közreműködés a cég többi területén dolgozó munkatársakkal

Amit adunk:

  • Fiatalos, vidám, együttműködő csapat,
  • Kihívás (változatos, nem monoton munkakörülmények),
  • Munkavégzéshez szükséges jó eszközök,
  • Heti 40 óra, bejelentett állás (bár a feladatok sokszínűsége miatt úgy tűnhet, hogy nem elég a heti 40 óra, mi mégis igyekszünk a napi 8 órában optimálisan, a feladatokra koncentrálva, kollégákkal vagy épp technikai eszközökkel [pl. robotfűnyíró] kiegészülve ezt megoldani),
  • Az előírt kereteken belül rugalmas munkaidő,
  • Magával ragadó, zöld munkahelyszín; értékteremtő környezet,
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség,
  • Cégautó használat munkavégzés céljából, munkaidőn belül,
  • Folyamatos kávé és tea ellátás 😉

Amit elvárunk:

  • Önálló, precíz, alapos, pontos munkavégzés,
  • Elhivatottság, „jó gazda” szemlélet,
  • Problémamegoldás,
  • Rendszeretet,
  • Terhelhetőség,
  • Rugalmasság,
  • Kreatív problémamegoldásra való hajlandóság,
  • Erkölcsi bizonyítvány (feddhetetlen előélet),
  • Fizikai erőnlét (a munkakör feltétlenül megköveteli a jó fizikai állóképességet),
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyök (nem feltétlenül mind egyszerre, ezek inkább segítenek az ideális jelölt behatárolásában):

  • Kertészetben, karbantartásban, gépkezelésben, vagy ügyfélkapcsolati, koordinációs, illetve hasonló munkakörben szerzett korábbi releváns tapasztalat – referencia (pl. faipari, kőműves, gépészeti, ingatlanüzemeltetési, vagy egyéb munkakörökben),
  • Szakirányú végzettség
  • Nagykovácsi – Remeteszőlős – Budapest II., vagy környéki lakos,
  • Min. szakmunkás, szakiskolás bizonyítvány ill. érettségi, vagy felsőfokú végzettség,
  • Cserkészmúlt, a cserkész értékrend elfogadása,
  • Kisgépkezelői tapasztalat,
  • Angol nyelv alapszintű ismerete,
  • Valamelyik CRM rendszer (előny: MiniCRM), illetve a Google Workspace készségszintű használata, gyakorlat az internetes vásárlásokban, keresésekben.

Érdeklődés esetén küldje el fényképes önéletrajzát és bérigényét

  • szorad.elod@cserkeszingatlanok.hu email címre,
  • vagy postai úton a Cserkészingatlanok Nonprofit Kft., 2094 Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 2. címre.​
  • Az erkölcsi bizonyítványt a sikeres felvétellel egy időben fogjuk kérni.

A munkavégzés központi helye: Nagykovácsi, Kossuth Lajos u. 2., illetve a Kft. telephelyei